مبل راحتی, میز تلویزیون

انواع مبلمان راحتی نیلپر کرج | مبل پذیرایی | فروشگاه رابو

نمایندگی نیلپر کرج | قیمت مبل پذیرایی | فروشگاه رابو

انواع مبلمان راحتی نیلپر کرج: چگونه مبل راحتی را انتخاب کنیم ؟ این سوالی است که ذهن بسیاری را قبل از خرید این عنصر ضروری برای اتاق نشیمن به خود مشغول می کند.‌

انواع مبلمان راحتی نیلپر کرج | مبل پذیرایی | فروشگاه رابو

کارشناسان میل راحتی نیلپر چند توصیه به شما در انتخاب مبل راحتی دارند.

انتخاب مبل راحتی نیلپر بر اساس نیاز

اولین سوالی که قبل از انتخاب مبل آینده خود باید از خود بپرسید این است که چگونه از آن استفاده خواهید کرد.شاید پاسخ دهید که مبل فقط برای نشستن یا استراحت است، البته این درست نیست! به عنوان مثال اگر قرار است شبها مهمانان نان روی آن بخواین. باید به جنبه تخت خواب شو آن نیز فکر کنید.

مبلمان کرج

اگر در خانه کودک با حیوان خانگی دارید باید گزینه مبل رنگ روشن را فراموش کنید و یک مبل با روکش های قابل جابجایی یا رنگ تیره را انتخاب کنید! اگر تعداد اعضای خانواده شما از سه نفر بیشتر است باید به سراغ مبل راحتی چند نفر یا ال بروید یک کاناپه سه نفره برای شما کفایت نمی کند.

دارید،برای آگاهی از قیمت مبل نیلپر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اندازه گیری فضای خانه

قرار است یک مبل را برای راحتی بخرید، اما اگر به سایز آن متناسب با فضای خود اهمیت ندهید ، از حضور مبل بیشتر احساس ناراحتی دارید تا حس راحتی و دلپذیری داشته باشید.  قبل از رفتن به فروشگاه، نخست فضای مورد نظر خود را اندازه گیری کنید تا بدانید چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی مناسب نیست. به طور کلی یک مبل دو نفره حدود 170 سانتی متر و یک کاناپه سه نفره حدود 230 سانتی متر عرض دارد. دیوار را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که حداقل 30 سانتی متر در هر طرف مبل خالی باشد تا بتوانید راحت در اطراف ان عبور کنید.

اگر قصد خرید مبل تختخواب شو را دارید، باید فضایی را که تخت تا شده اشغال می کند را در نظر بگیرید تا مجبور نباشید  زمان استفاده کل فضای اتاق نشیمن را جابجا کنید.

انواع مبلمان راحتی نیلپر کرج | مبل پذیرایی |  فروشگاه رابو

راحتی مبل را بررسی کنید

مطمئن شوید که مبل راحت است. در فروشگاه، آن را امتحان کنید. روی ان بنشینید و برای بلند شدن از مبل عجله نکنید. مبل باید در قسمت پایین کمر نرمتر از روی صندلی باشد و بدون فرورفتن زیاد با وزن شما سازگار باشد. بررسی کنید که قسمت پایین کمر به خوبی جمع شده باشد و لگن با زانوها زاویه قائمه داشته باشد. همچنین اینکه دسته های جانبی نیز باید  در ارتفاع آرنج قرار بگیرند.

و خود را در زمان خرید به نشستن محدود نکنید، اگر مبل تخت خواب شو انتخاب می کنید، تنظیم و بازو بسته شدن و موقعیت آن را در فروشگاه امتحان کنید.

بررسی مقاومت مبل

برای فهمیدن مقاومت مبل، باید ساختار آن را بررسی کنید. رایج ترین اسکلت در برندهای معتبر همانند نیلپر چوب یا استیل است. در حالت ایده‌آل، پایه‌ها بخشی از ساختار هستند، پایه‌هایی که پیچ می‌شوند مقاومت کمتری دارند و سیستم تعلیق با تسمه‌های Nea ساخته می‌شود.

مواد پر کننده نیز مهم است. تکیه گاه معمولاً از پر، فیبر توخالی سیلیکونی با قابلیت بازیابی بالا یا فوم HR ساخته شده است. برای صندلی، رایج ترین مواد،  فوم با چگالی بالا یا HR است. برای اینکه فوم با کیفیت باشد باید چگالی حدود 30-35 کیلوگرم بر متر مربع داشته باشد.

مطابقت با دکوراسیون

اگر مبل مدنظر شما با بقیه دکوراسیون اتاق نشیمن مطابقت نداشته باشد، با رعایت تمام موارد بالا احساس خوشایندی از استفاده و دیدن آن به شما دست خواهد داد. برای اینکه این اتفاق برای شما نیفتد، آنچه را که به دنبال آن هستید مشخص کنید. چیدمان سالن نشیمن شما کلاسیک، مدرن، سبک نوردیکو… است. اگر با سبک ها آشنایی ندارید در اینترنت راجع به آنها تحقیق کنید تا متوجه شوید که کدام یک به سبک منزل شما نزدیک تر است.

نیلپر 

انتخاب پوشش مبل

در زمان انتخاب مبلمان ،ابتدا با ظاهر بیرونی و پوشش آن مواجه می شوید و مبلمان را بر اساس آن انتخاب می کنید . پوشش بیرونی مبلمان باید با رنگ اتاق نشیمن شما مطابقت داشته باشد و مقاوم ، زیبا با نگهداری آسان باشد. پارچه های پنبه ای همه کاره و قابل تنفس هستند، اما دوام کمتری از نمونه‌های مصنوعی دارند و پاک کردن لکه ها از آنها کار آسانی نیست.  روکش های قابل تعویض نیز برای برخی افراد گزینه ایده آلی هستند.