دسته‌بندی نشده, مبل پذیرایی, مبل راحتی

قیمت مبلمان نیلپر در کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

باشگاه مشتریان

به باشگاه مشتریان مبلمان رابو نمایندگی انحصاری نیلپر خوش آمدید

به پاس قدردانی از اعتماد شما مشتریان عزیز در انتخاب محصولات نیلپر در نمایندگی رابو با هدف افزایش رضایتمندی و ارتباط صمیمی و پویا با شما عزیزان برآن شدیم به راه اندازی باشگاه مشتریان رابو نیلپر.

نحوه عضویت در باشگاه

مشتریان گرامی با خرید از فروشگاه رابو نمایندگی مبل خانگی نیلپر به عنوان مشتری وفادار طلایی عضو باشگاه مشتریان خواهند شد و در خریدهای بعدی از تخفیف ویژه فروشگاه برخوردار خواهند شد.

همچنین افرادی که خرید نداشته اند،اما علاقه مند به عضویت در باشگاه هستند اقدام به ثبت نام نموده و درجشنواره های دوره ای و قرعه کشی هدایای باشگاه مشتریان رابو شرکت نمایند. 

قیمت مبلمان نیلپر در کرج: مبلمان با مواد درجه یک خارجی و تولید و طراحی ایرانی ؟ آیا امکانپذیر است ؟ بله شرکت مبلمان نیلپر سالیان سال است که مبل های باکیفیت ایرانی تولید می کند. با ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف خرید را برای شما آسان کرده است. آدرس نمایندگی های مختلف نیلپر ازجمله نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج را می توانید ازطریق اینترنت پیدا کنید.  مبل ها ارزان نیستند.

قیمت مبلمان نیلپر در کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

این باعث می شود که پیدا کردن مدل مناسب برای نیازهای شما اهمیت بیشتری پیدا کند. نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج به شما برای انتخاب یک‌ مبلمان ایده آل کمک می کند.

چه نوع مبلی انتخاب کنیم؟

ابتدا از خود بپرسید که مبل جدید چه کاری باید انجام دهد و چه کسی روی آن خواهد نشست. آیا مبل باید چشمگیر به نظر برسد؟ یا آیا به یک سرویس مبل با مراقبت آسان نیاز دارید؟ آیا یک مبل تختخواب شو می خواهید یا برای تماشای تلویزیون یک شزلون می خواهید؟ آیا یک راه حل کلاسیک ال  بهتر از دو مبل روبروی هم است ؟ مهم: یک خودخواهی سالم در خود ایجاد کنید، زیرا بیشتر اوقات شما خودتان روی مبل جدید خواهید نشست نه مهمانانتان!

مبل مناسب باید چقدر بزرگ باشد؟

مبل جدید کجا باید باشد؟ چقدر فضا وجود دارد؟ اندازه گیری و ترسیم یک طرح، این وضوح ایجاد می کند. مهم: فضای کنار و پشت مبل را در نظر بگیرید. پشتی های تاشو و چرخشی را در نظر بگیرید!

مبلمان کرج

مبلمان کف نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج یک ایراد دارند و آن این است که  کوچکتر از آنچه هست در فروشگاه مبلمان ظاهر شوند.

مبل راحتی نیلپر کرج

نکته: مبل مورد نظر خود را با استفاده از جعبه های متحرک بازسازی کنید. این نشان می دهد که آیا برای اتاق شما خیلی بزرگ است یا خیر. قیمت مبلمان نیلپر در کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

ارتفاع و عمق نشیمن مبل همسان

افراد مسن با کوسن های کم مشکل دارند زیرا هر چه مبل عمیق تر باشد، بلند شدن سخت تر می شود. البته اینکه بتوانید راحت بنشینید و بایستید به قد شما نیز بستگی دارد. ارتفاع متوسط ​​صندلی تقریباً 40 سانتی‌متر است، عمق صندلی متوسط ​​برای نشستن در حالت عمودی تقریباً 55 سانتی‌متر است.

مبلمان نیلپر کرج

از نظر منطقی: هر چه مبل عمیق تر باشد، احتمال اینکه صندلی به تخت تبدیل شود بیشتر است. مبلمان  قابل تغییر با عمق و ارتفاع صندلی قابل تنظیم نیز در نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج وجود دارد.

کدام روکش را برای  مبل انتخاب کنیم؟

روکش های پارچه ای نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج  این مزیت را دارند که در صدها رنگ و طرح موجود هستند. چه از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه و چه از الیاف مصنوعی ارتجاعی، مهم است که دوام پارچه را بدانید. این در چرخه های سایش اندازه گیری می شود که باید 10000 برای پارچه های تخت و 20000 برای مخمل باشد. همچنین امتیاز مقاومت در برابر نور (6 بهترین است) و رتبه سایندگی (5 بهترین است) را بخواهید. روکش های پارچه ای معمولا ارزان تر از روکش های ساخته شده از چرم یا میکروفیبر هستند. با این وجود، تقریبا نیمی از مبل ها با روکش چرمی فروخته می شوند. مبلمان چرمی هنوز هم کلاسیک اتاق نشیمن است. چرم طبیعی (آنیلین) در لمس و استفاده از آن خوشایند است زیرا قابل تنفس است. چرم های مصنوعی ارزان تر هستند، اما به دلیل کاربرد رنگ، منافذ بسته ای دارند و یکسان سازی دما وجود ندارد.

انتخاب رنگ مبل

مبل احتمالاً چشمگیرترین المانی است که ما داریم. بنابراین باید رنگ مناسبی به خود بگیرد. قانون سرانگشتی  مبل های کوچک می توانند کمی روشن تر باشند، مبل های بزرگ باید با رنگ های خنثی تر داشته باشند. اگر روکش تیره برای شما  خسته کننده شد، همیشه می توانید با یک مجموعه کوسن های رنگارنگ با آن مقابله کنید. در نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج می توانید مبل و کوسن را در هر رنگی که دوست دارید ، سفارش دهید.

کیفیت مبل

عملکرد داخلی مبلمان روکش شده، یعنی طراحی ساختاری و نوع اثاثه یا لوازم داخلی، برای کیفیت خوب تعیین کننده است. مبل های باکیفیت مانند مبل های نمایندگی مبلمان نیلپر در کرج دارای پایه فنری هستند که از فنرهای موجی محکم (چشمه های نوساگ) یا تسمه های کشسان ساخته شده است. قاب و سیستم تعلیق باید به خوبی هماهنگ باشند. این نشیمنگاه به بهترین وجه از یک هسته فنر فوم دار، یک روکش چند لایه فوم سرد یا فوم قالبی تشکیل شده است. کیفیت یک فوم با چگالی آن تعیین می شود. فرمول: هر چه سنگین تر، متراکم تر، بهتر! یک فوم صندلی پایدار از نظر ابعاد حداقل 35 کیلوگرم بر متر مکعب وزن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *