مبل پذیرایی, مبل راحتی

مدل مبل راحتی | چرا نیلپر | فروشگاه رابو

انواع مبل راحتی نیلپر | نمایندگی نیلپر کرج | فروشگاه رابو

مدل مبل راحتی: سریع پاسخ دهید! دنج ترین جای خانه کجاست؟  اتاق خواب. اشتباه است! پاسخ درست باید اتاق نشیمن باشد. پس از همه، اینجا جایی است که می توانید مهمانان را پذیرایی کنید و تمام خانواده را روی مبل جمع کنید تا فیلمی تماشا کنند .  بنابراین، دانستن نحوه انتخاب مبل ایده آل کار آسانی نیست. مبل  مهمترین قطعه مبلمان در اتاق نشیمن و اتاق تلویزیون است که در مرکز توجه محیط ها قرار دارد.

مدل مبل راحتی | چرا نیلپر | فروشگاه رابو

و شما در انتخاب مبل به چه نکاتی توجه می کنید؟ هنگام انتخاب مدل مناسب برای محیط شما باید تمام جزئیات را در نظر گرفت، از اندازه، شکل، پارچه، رنگ و حتی راحتی آن مهم است. هنوز شک دارید؟ بنابراین، فقط به نکاتی که شرکت مبل نیلپر برای شما از هم تفکیک کرده است نگاهی بیندازید تا در انتخاب مبل ایده‌آل برای اتاق نشیمن خود موفق شوید‌

اندازه و فاصله را بررسی کنید

بی رویه خرید نکنید! خرید یک ست مبل زیبا و بزرگ فایده ای ندارد، اما پس از آن نمی توانید در اتاق حرکت کنید، درست است؟ پس به یاد داشته باشید: اندازه اتاق انتخاب مبل را دیکته می کند!

محیطی را که مبل قرار می گیرد اندازه گیری کنید و عرض هر دیوار خانه خود را در نظر بگیرید. اگر بزرگترین آنها کمتر از 2.5 متر باشد، مبل باید دو نفره باشد. اگر بزرگ ترین دیوار اتاق بیش از 2.6 متر باشد، مبل می تواند سه نفره باشد.

مبلمان نیلپر کرج

برای جلوگیری از احساس سفتی، چند قانون اساسی وجود دارد.

یکی از آنها این است که فضای حداقل 70 سانتی متری را برای گردش بگذارید.

نکته دیگر این است که بین میز جلو‌مبلی و مبل فاصله 50 سانتی متری تا 90 سانتی متری بگذارید

تا برداشتن وسایل ، نوشیدنی و خوراکی از میز آسان باشد.

مدل مبل راحتی | چرا نیلپر | فروشگاه رابو

مبل راحتی نیلپر کرج

نکته آخر این است که حتما بررسی کنید که تلویزیون حداقل  1.10 متر از مبل فاصله داشته باشد .‌ به علاوه برای هماهنگی کلی محیط، میزهای کناری باید هم ارتفاع دسته مبل باشد.

تراکم را فراموش نکنید

فکر نکنید که یک مدل مبل تکی برای همه اتاق های خانه مناسب است.

نیلپر

در اتاق هایی که برای پذیرایی از بازدیدکنندگان طراحی شده اند، مبل هایی که بیش از حد عمیق هستند

ناراحت کننده هستند، زیرا امکان استفاده از تکیه گاه و گذاشتن پاها روی زمین به طور همزمان وجود ندارد.

در این صورت،  مبلمان با صندلی کوتاه تر و فوم مقاوم تر را ترجیح دهید، زیرا استحکام بیشتری را ارائه می دهند.

راحت ترین مبل ها، با صندلی های عمیق و فوم نرم، برای اتاق های تلویزیون پیشنهاد شده است

که می توانند مدل هایی را نیز دریافت کنند که دارای پشتی های خوابیده هستند.

اگر همان اتاق نقش دوگانه ای را در خانه ایفا می کند، یک ایده خوب این است

که یک مبل منبسط شونده را انتخاب کنید که می تواند به عنوان “دو در یک” عمل کند.

شرکت مبل نیلپر انواع مبل جمع شونده را متناسب با فضای شما تولید می کند.‌

نوع و شکل مبل را درست انتخاب کنید

مبل های سنتی عموماً در گزینه‌های ۷ یا ۸ نفره موجود است و دارای گزینه‌های زیادی است: با پایه‌های بلندتر یا با پایین‌تر نزدیک‌تر به زمین یا با کوین  ثابت یا جدا وجود دارد. این مدل در دکوراسیون اتاق با اندازه های مختلف محبوب ترین است.

مبل تخت خواب شو

یک هدف دوگانه دارد، ایده آل برای کسانی که فضای زیادی در دسترس ندارند یا نمی توانند از پذیرایی از بازدیدکنندگان صرف نظر کنند و اتاق خود را برای این کار ندارند. این مدل دارای ویژگی های مبل سنتی است با تفاوت داشتن تخت داخلی که در مواقع لزوم می توان آن را مونتاژ کرد.

مبل تاشو و خوابیده شکل دیگر مبل است  که پشتی خوابیده آن با عدم قرار دادن همیشه فرد در وضعیت عمودی تر، راحتی را به ارمغان می آورد. این مدل در اتاق های تلویزیون یا با فضای کمی در دسترس، زمانی که مبل برای تماشای تلویزیون استفاده می شود، ایده آل است.

مبل ال

نیز در اصل دو مبل یا بیشتر است که در کنار هم قرار گرفته اند و توسط یک صندلی یا تکیه گاه به هم متصل می شوند. این مدل گزینه مناسبی برای اسکان راحت چند نفر به طور همزمان، بهینه سازی گردش خون، تقسیم بندی محیط ها و حتی استفاده از دیوار بدون اتلاف فضا است.

مبل شزلون

مشابه کاناپه L شکل، تفاوت آن در عدم وجود تکیه گاه در قسمت نشیمنگاه، امتداد یکی از صندلی ها است که پاها را کشیده نگه می دارد. این مدل در محیط‌های بزرگ‌تری که  می‌خواهند احساس راحتی را منتقل کنند، توصیه می‌شود.

نکته این است که از جسارت نترسید! خودت را محدود نکن شما می توانید مبل، شزلون و صندلی راحتی در مدل ها و خطوط مختلف در یک محیط داشته باشید از خلاقیت استفاده کنید! تمام اشکال مختلف مبل را در طراحی زیبا و با کیفیت بالا می توانید در نمایشگاه مبل نیلپر به آسانی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *