دسته‌بندی نشده

شرکت مبلمان نیلپر | قیمت مبل راحتی | فروشگاه رابو

قیمت مبلمان نیلپر در کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

شرکت مبلمان نیلپر: مبل یکی از وسایل مورد علاقه در هر خانه است جایی است که ما دوست داریم بازی کنیم، تلویزیون تماشا کنیم، چرت بزنیم، غذا بخوریم… اما خرید مبلمان اصلی در اتاق نشیمن چندین شک ایجاد می کند کدام مدل را بخریم؟ اندازه ایده آل چیست؟ کدام پارچه را انتخاب کنیم؟ اگر این و چند سوال دیگر در ذهن دارید، از نکات مبلمان نیلپر استفاده کنید.

شرکت مبلمان نیلپر | قیمت مبل راحتی | فروشگاه رابو

اندازه مبل: طول:  همیشه خوب است که مبل حداقل 2 متر طول داشته باشد تا امکان دراز کشیدن فرد روی آن وجود داشته باشد. برای هر نفر 70 سانتی متر برای نشستن تخمین بزنید، یعنی یک مبل 3 نفره باید تقریبا 2.10 متر باشد. مهم است که فضایی بین 60 تا 80 سانتی متر برای گردش افراد در اطراف مبلمان وجود داشته باشد. این فضا را رزرو کنید

عمق:  بسته به کاربرد مورد نظر متفاوت خواهد بود. اگر اتاق نشیمن است که افراد تمایل دارند برای صحبت کردن صاف تر بایستند، عمق ایده آل بین 70 سانتی متر تا 80 سانتی متر است. کاناپه ای که می توان روی آن راحت باید عمیق تر  بین 90 سانتی متر تا 1.10 متر است.

شرکت مبلمان نیلپر تمامی مبل های خود را در ابعاد و عمق استاندارد برای رضایت و راحتی مشتری تولید می کند.

پارچه های مبل

تنوع پارچه های مبل در بازار بسیار زیاد است.پارچه ها در انواع مصنوعی تا طبیعی در بازار وجود دارند.

پارچه های مصنوعی، مانند پلی استر، ارزان ترین هستند، اما می توانند بسیار گرم شوند. گزینه های مناسب برای قیمت، پارچه های ترکیبی هستند و گزینه های زیادی در دسترس هستند. این می تواند پلی استر با ویسکوز یا پنبه، پلی استر با کتانی، از جمله انواع دیگر باشد. این ترکیب خنک است زیرا مواد ارزان قیمت را با مواد اصیل تر مخلوط می کند  به همین دلیل راحت و با قیمت مناسب هستند.


شرکت مبلمان نیلپر | قیمت مبل راحتی | فروشگاه رابو

کتانی یکی از پارچه  های مورد علاقه است، زیرا بسیار نرم و  یک ماده طبیعی است. با این حال، پارچه دو مشکل دارد: اگر به عنوان روکش استفاده شود، ممکن است در هنگام شستن جمع شود. همچنین، در مقایسه با گزینه های ادغام شده گران تر است. با این حال، اگر می توانید سرمایه گذاری کنید، آن را انتخاب کنید.

نمایندگی مبلمان نیلپر

چرم ممکن است رویای بسیاری از افراد باشد، اما برای مبل اتاق نشیمن توصیه نمی شود. با وجود زیبا بودن، راحت نیست، حتی بیشتر از آن زمانی که زمان زیادی را در آن صرف می کنیم. چرم نیز سرد است که باعث می شود در زمستان خوابیدن روی مبلمان ناخوشایند باشد.

شرکت مبل نیلپر مبل ها را در انواع الیاف طبیعی، مصنوعی و ترکیبی ازهر دو بنا بر سلیقه و خواسته شما تولید می کند.

اشتباهات رایج خرید مبل

خرید مبل بدون اندازه گیری مکان یک اتفاق معمول است. خرید “بدون محاسبه” شانس بالایی برای اشتباه دارد. بنابراین حداقل  اندازه کل اتاق را داشته باشید.   برای انتخاب درست مبلمان بر اساس ابعاد فضا فروشنده می تواند به شما در انتخاب مبلمان کمک کند.

بزرگترین اشتباهی که مردم هنگام خرید مبل مرتکب می شوند از نظر عمق است. مردم اغلب فراموش می کنند که انواع مختلف استفاده در انتخاب این معیار تأثیر می گذارد. علاوه بر این، بسیاری از مردم فقط به این فکر می کنند که آیا این قطعه در مقابل دیوار قرار می گیرد یا خیر، و فراموش می کنند که اگر بیش از حد عمیق باشد، می تواند محیط را به هم بریزد.

اشتباه دیگری که زیاد اتفاق می افتد خرید مبل برای زیبایی آن و کنار گذاشتن راحتی است. بسیار مهم است که مبل را تست کنید . به یاد داشته باشید که می قرار است ساعت های  وی آن تلویزیون تماشا کنید یا کارهای شخصی تان را انجام دهید.

با انتخاب  مبل های  شرکت مبل نیلپر ،زیبایی را در کنار راحتی تجربه خواهید کرد.

مبلمان کرج

چگونه برای خرید مبل آماده شویم

پس از اندازه‌گیری فضای خود و دیدن ابعاد مبل‌تان، مهم است که مشخص کنید چقدر می‌توانید خرج کنید، به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که خواسته‌های شما را بر اساس قیمت نیز  برآورده می‌کند.

مدل مد نظر  را در فروشگاه ها یا اینترنت  جستجو کنید. این به شما کمک می کند تا بدانید چه چیزی را دوست دارید و به فروشنده کمک می کند تا نزدیک ترین گزینه ها را به شما نشان دهد. بنابراین در زمان صرفه جویی می کنید.  قیمت مبلمان نیلپر در کنار کیفیت و زیبایی بسیار مقرون به صرفه است.

و به یاد داشته باشید: مهم است بدانید که تحویل مبل بین 30 تا 60 روز متغیر است. پس برای آن برنامه ریزی کنید. هر فروشگاه به روشی متفاوت کار می کند، اما بعید است که مدل و پارچه مورد نظر شما برای تحویل فوری در دسترس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *