مبل راحتی

قیمت مبل راحتی نیلپر | بهترین مبل راحتی کرج | فروشگاه رابو

قیمت مبل نیلپر در کرج | خرید اکسسوری خانه | رابو

قیمت مبل راحتی نیلپر: انتخاب مبل برای خانه یک فرآیند خوشایند است. اما به راحتی می تواند به یک کابوس تبدیل شود،

زیرا برای انتخاب مبل مناسب برای خانه خود باید به نکاتی توجه کنیم.

تیم پشتیبانی مبل نیلپر برای انتخاب مبل خانه خود به صورت حرفه ای در این مقاله به شما کمک می کند.

به اعتقاد تیم فروش مبل نیلپر مبلمان ما نه تنها باید نشان دهنده سبک و شخصیت شخصی ما باشد بلکه باید کاربردی و راحت باشد.

همچنین باید سبک مبل را با دکوراسیون موجود خانه ادغام کنیم.

قیمت مبل راحتی نیلپر | بهترین مبل راحتی کرج | فروشگاه رابو

به طور خلاصه، انتخاب مبلمان هم از نظر کاربردی و قابل استفاده بودن و  هم از نظر زیبایی شناختی نیاز به مطالعه دارد،

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مبلمان نیلپر کرج

 مفید بودن مبل

اولین عامل مربوط به قابلیت استفاده و عملکرد هر قطعه از مبلمان است. به همه اعضای خانواده فکر کنید و اینکه آیا خرید مبل به نیازهای هر فرد پاسخ می دهد؟  برای مثال آیا  در خانه خود یک نوجوان دارید که مدام جلوی تلویزیون دراز می کشد و فیلم می بیند یا به بازی های رایانه ای مشغول است؟ آیا شما مهمانان زیادی دارید که شب در منزل شما می مانند؟ آیا فضای شما کوچک است و کمدهای زیبای در منزل برای نگهداری وسایل گوناگون ندارید ؟

مبل راحتی نیلپر کرج

اگر پاسخ موارد بالا مثبت است، باید مبل تختخواب شو با فضای ذخیره سازی مانند مواردی که در زیر به شما پیشنهاد می کنیم را در نظر بگیرید. البته در صورت وجود فضای کافی، بهترین راه حل خرید مبل تختخواب شو ال شکل  با فضای ذخیره سازی مانند مبل تختخواب شو برند نیلپر است.

قیمت مبل راحتی نیلپر | بهترین مبل راحتی کرج | فروشگاه رابو

به سایز توجه کنید

ما همیشه مبل خود را در مناسب ترین ابعادی که داریم انتخاب می کنیم. مهم است که قبل از خرید مبل، فضای خود را اندازه گیری کنیم. اگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم، با یک متخصص مبل نیلپر مشورت می کنیم. یا می توانیم با چسب رنگی قسمت مبلمان را روی زمین ترسیم کنیم  یا در فضایی که مبل را قرار می دهیم مقوا یا اشیایی قرار دهیم تا بتوانیم حجمی که در فضای ما اشغال می کند را بهتر درک کنیم. عناصری مانند شوفاژ یا ستون ها، راه پله یا درب بالکن و ورودی آشپزخانه و اتاق ها  را نادیده نگیرید زیرا در انتخاب ابعاد مبل و همچنین عملکرد آن در فضا بسیار مهم هستند.

 کیفیت و ساخت مبل

کیفیت و ساخت یکی از مهمترین معیارهای انتخاب مبل شماست. مبل باید همانند مبل نیلپر با مواد تایید شده بادوام باشد که عمر طولانی ما را تضمین می کند. مبل خود را از میان تولید کنندگان متخصص با تجربه طولانی مدت در این زمینه مانند شرکت مبل نیلپر انتخاب کنید که در آن گارانتی معتبر در اسکلت  (فلزی یا چوبی) و قطعات فوم برای شما تضمین می شود. از انتخاب مبل های  سبک و ارزان خودداری کنید، زیرا خرید جنس ارزان یعنی در مدت زمان کوتاهی باید مجددا برای خرید یا تعمیر مبل هزینه کنید.

به اسکلت مبل توجه ویژه ای داشته باشید

تا جایی که می توانید برای یک مبل با اسکلت   باکیفیت پول خرج کنید . در طول سال ها شما از خرید خود رضایت دارید.  یک مبل با  اسکلت چوب طبیعی  انتخاب خوبی است. همچنین سازه های فلزی در نقاطی که مبل بیشترین فشار را دارد، انتخاب شما را مبل درجه یک می کند. خوشبختانه مبل نیلپر از اسکلت فلزی یا چوبی طبیعی مرغوب  تولید می شود.

بررسی ساختار درونی مبل

برای اینکه بفهمیم یک مبل بدون دسترسی به فضای داخلی آن از نظر ساختاری درست است، می‌توانیم کارهای زیر را انجام دهیم: یک گوشه جلویی مبل را از پایین بگیرید و حدود 5 سانتی‌متر از زمین بلند کنید. اگر متوجه شدیم که گوشه جلوی مقابل نیز از زمین بالا می‌آید و دقیقاً به همان اندازه فاصله دارد، یک مبل استاندارد داریم. اگر گوشه جلوی مقابل از زمین جدا نشده باشد یا در فاصله کمتر از 5 سانتی متر باشد، مبل به درستی ساخته نشده است.

قبل از خرید نشیمن را متحان کنید

عرض یک مبل متوسط ​​حداقل 70 سانتی متر است، اما از آنجایی که ابعاد متفاوت است، بهتر است سبک های مختلف را امتحان کنید تا مطمئن شوید که نشیمن خوبی دارید . وقتی صحبت از ارتفاع مبل  به میان می آید ، اکثر طرح های استاندارد همانند مبل نیلپر بین 45 تا 50 سانتی متر هستند. البته ارتفاع  درست یا غلط وجود ندارد. بنابراین قبل از خرید روی آن بنشینید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *