مبل پذیرایی, مبل راحتی

خرید مبلمان راحتی کرج | مبل راحتی نیلپر | رابو

کیفیت مبل نیلپر | مبلمان راحتی در کرج | فروشگاه رابو

خرید مبلمان راحتی کرج: مبل اتاق نشیمن ما شاید پر استفاده ترین مبلمان در خانه های مدرن باشد. یعنی در انتخاب آن باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

هنگام انتخاب یک مبلمان باید به چند سوال پاسخ دهیم. کارشناسان فروش مبل نیلپر این سوالات و پاسخ های آن ها را در اختیار شما قرار داده اند

خرید مبلمان راحتی کرج | مبل راحتی نیلپر | رابو

کاربرد مبل چیست؟

اولین سوال باید در مورد کاربردی بودن مبلمان باشد. ما مطمئناً می دانیم که آیا در اتاق نشیمن خود دوست داریم صرف یک چای بنشینیم یا کتاب بخوانیم یا با لپتاپ  بنشینیم و کار کنیم یا دوست داریم دراز بکشیم و فیلم ببینیم. پاسخ اختصاصی اولین و اساسی ترین سوال در مورد شکل و اندازه مبل را حل می کند. مثلا در اتاق نشیمنی که در ان فیلم و تلویزیون  تماشا می کنیم ،

مبل باید عمق داشته باشد و کفی ها خیلی نرم نباشند. اگر در یک وضعیت خاص روی مبل بسیار نرم بنشینیم،

کفی ها بدن ما را در آغوش می گیرند، بنابراین  بدن ما نمی تواند به راحتی خون بگیرد و

دست و پای ما در اصطلاح بی حس می شود. همچنین  اگر بخواهیم ساعت های طولانی بنشینیم

کتاب بخوانیم نیز همین اتفاق می افتد.

محل قرار گیری مبل کجا است؟

سوال دوم این است که مبل خود را کجا قرار دهم. مهم این است که تصمیم گرفته باشیم چقدر فضایی را برای اتاق نشیمن خود اختصاص دهیم. اگر مبل ما به گونه ای باشد که هر دو طرف  به دیوار تکیه دهند، مبل ال راه حل خوبی نیست. بهتر است یک ست چند نفره  را انتخاب کنید که به هم نمی پیوندند. اگر باز هم آزادانه در فضا جا نمی شود و اتاق نشیمن بزرگی نداریم،

مبلمان کرج

یک ال یک و یک طرف با کاناپه انتخاب کنید. شما می توانید مبل ال و مبل های هفت نفره ، هشت نفره و … را به راحتی در نمایشگاه مبل نیلپر متناسب با فضای خود انتخاب کنید.

خرید مبلمان راحتی کرج | مبل راحتی نیلپر | رابو

نیلپر

مبل چه رنگی بخرم

برای انتخاب رنگ مبل این سوالات را از خود بپرسید و رنگ آن را به درستی انتخاب کنید؟

خنثی یا پررنگ

اگر دکوراسیون را از صفر شروع می کنید، می توان ابتدا یک مبل انتخاب کرد تا بتوانید اطراف آن را تزئین کنید. یک مبل راحتی به عنوان الهام بخش یک اتاق می تواند با پارچه های مجلل پر نقش و نگار یا رنگارنگ رنگارنگ پوشانده شود. این مبل  نقطه کانونی اتاق است.

اگر یک مبل به اتاقی که قبلاً چیده شده اضافه می کنید، یا ترجیح می دهید مبل نقش حمایت کننده داشته باشد، انتخاب رنگ مهم می شود. انتخاب یک مبل جدید برای یک پالت رنگی موجود به این معنی است که باید تصمیم بگیرید مبل خنثی یا پررنگ باشد.

طراحانی هستند که مبل هایی را ترجیح می دهند که با رنگ دیوار یا عناصر اتاق هماهنگ باشد تا اتاق را یکپارچه کند و اتاق را بزرگتر نشان دهد. این یک ایده خلاقانه برای یک طرح رنگی هماهنگ است.

اگر مبل راحتی بخرید که با رنگ دیوار شما مطابقت داشته باشد، تغییر رنگ دیوار در آینده ممکن است پیچیده باشد. رایج ترین رویکرد انتخاب مبل هایی است که مکمل سایر عناصر باشد و در مرکز توجه قرار نگیرد و در رنگ دیوار استتار نشود. به همین دلیل است که رنگ های خنثی مبل نیلپر  برای اکثر خانه ها مورد توجه هستند.

مبل نیلپر کرج

روشن یا تاریک

هنگامی که تصمیم گرفتید مبل شما پر رنگ یا خنثی باشد، باید تصمیم بگیرید که مبل شما روشن یا تیره باشد. رنگ کفپوش شما تاثیر زیادی در انتخاب رنگ مناسب مبل دارد.

اگر مبل احتمالی را در نظر می گیرید که روی کفپوش خانه  شما قرار می گیرد، آیا روی یک کف چوبی تیره یا فرش یا ترکیبی از این دو خواهد بود؟ از آنجایی که مبل به طور سنتی بزرگ و روکش شده است و بیشتر پارچه نور را جذب می کند، می تواند اتاق را تا حد زیادی تاریک کند.

اگر یک مبل تیره را در یک فضای تاریک قرار دهید، به نظر می رسد که در اتاق گم می شود. اگر می خواهید از مبل تیره در  فضای  تاریک استفاده کنید، باید سعی کنید آن را بیشتر برجسته کنید. یک مبل تیره با پایه های فلزی یا چوبی روشن می تواند فضای بصری بین مبل و کف ایجاد کند.

یک مبل با رنگ روشن چالش های متفاوتی نسبت به مبل تیره دارد. بزرگترین چالش با مبل های رنگ روشن، لکه گیری و سایش است. قبل از انتخاب یک مبل سفید یا روشن، به نحوه استفاده از اتاق در حال حاضر فکر کنید. گر فرزند خردسال   شما دوست دارد روی کاناپه خوراکی بخورد، احتمالاً نمی خواهید یک مبل  سفید را  در اتاق نشیمن خود قرار دهید.

اگر مبل شما توسط کودکان و حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، و شما هنوز هم ایده مبل های رنگ روشن را دوست دارید، پس روکش های قابل شستشو مبل نیلپر یک انتخاب زیبا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *