دسته‌بندی نشده

قیمت انواع مبلمان نیلپر کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

انواع مبل راحتی نیلپر | نمایندگی نیلپر کرج | فروشگاه رابو

قیمت انواع مبلمان نیلپر کرج: تنوع انتخاب مبلمان در فروشگاه ها بسیار زیاد است. برای انتخاب مبل عالی ، چهار عامل ابعاد مبل ، شکل، عملکرد و روکش باید با هم هماهنگ باشند. اما گاهی تمام این عوامل در  مبل انتخابی وجود ندارد آن وقت است که تصمیم می گیریم مبل سفارشی بخریم. برای اینکه بدانید هنگام سفارش مبلمان در کرج به چه عواملی باید توجه کنید تا انتهای مقاله همراه ما شوید.

قیمت انواع مبلمان نیلپر کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

پیش از سفارش مبلمان در کرج به چه عواملی توجه کنیم ؟

قبل از مراجعه برای سفارش مبل، ابتدا به دقت در مورد هدف مان فکر کنیم. نخست ابعاد دقیق مبل را تعیین کنیم ، عمق نشیمنگاه و تکیه‌گاه، طول صندلی، سطح نرمی و سختی را بررسی کنیم، نوع و اندازه تکیه‌گاه‌ها، روکش ، نوع مواد پر کننده را مشخص کنیم .

معمولا ساخت مبل را به نمایندگی های مبلمان برند سفارش می دهیم تا مبل را با تغییرات مدنظرمان از  نو تولید کنند . اگر سفارش ساخت  مبل به یک کارگاه تولیدی می دهید ، حتما تصویر واضح و چند جانبه ای از طرح و الگو را همراه داشته باشید.

آیا قیمت سفارش مبلمان در کرج با مبل فروشگاهی متفاوت است؟

آیا مبل سفارشی گرانتر از مبلمان آماده است؟ باید گفت این به موارد زیادی بستگی دارد. اگر مبل سفارش داده شده از مدل های فروشگاه است،  فقط ابعاد یا تودوزی را تغییر می دهید ، قیمت مبل تقریبا مشابه قیمت های فروشگاه می شود . با این حال، اگر مبلمان سفارش داده شده  نیاز به طراحی، ساخت قالب جدید یا مواد پر کننده جدید،  روکشی متفاوت با روکش مبل فروشگاه دارد ، باید انتظار قیمت بالاتری را داشته باشیم.

 نمایندگی نیلپر کرج

اما این همیشه زمانی اتفاق می افتد که ما اقلام غیر معمولی را سفارش می دهیم که نیاز به کار اضافی دارند. اما اگر تعداد نفرات مبل و رنگ مبل را فقط تغییر می دهید ، قیمت در همان رنج با اندکی تفاوت است.

قیمت انواع مبلمان نیلپر کرج | مبل راحتی | فروشگاه رابو

بررسی عوامل پرکننده در سفارش مبلمان در کرج

هنگام سفارش باید دقیقاً منظورمان را مشخص کنیم تا از سوء تفاهم جلوگیری شود. در زمان سفارش تمام جزییات چون ابعاد دقیق که شامل  طول، عمق (صندلی شامل پشتی) و ارتفاع (صندلی و پشتی) را ذکر کنید.

هنگام سفارش  اگر دوست داریم روی آن دراز بکشیم، می توانیم یک مبل کم ارتفاع و عمیق داشته باشیم. اما افرادی زیادی نیز مبل های نسبتاً کم عمق و با نشیمنگاه بالاتر را دوست دارند، زیرا نشستن و بلند شدن از روی آنها راحت تر است (افراد مسن چنین مبل هایی را انتخاب می کنند).

نوع مواد پر کننده را مشخص کنید ،  انواع زیاد مواد پر کننده مانند فوم سرد، فوم‌گرم ، پلی اورتان و … وجود دارد که دوام ، نرمی و سفتی مبل را تنظیم می کند ، انتخاب هر یک به راحتی و انتظار شما از مبل بستگی دارد. نوع مواد پرکننده کوسن را نیز مشخص کنید.

انتخاب نوع پایه‌ها در سفارش مبلمان کرج

چه نوع پایه ای را می پسندید پایه های چوبی  کلاسیک ، پایه های مخفی یا پایه های استیل را بیشتر دوست دارید. اگر پایه مبل چوبی است و با دکور خانه شما هماهنگ نمی شود، می توانید همان شکل پایه‌ها را با اندکی تغییر در متریال استیل سفارش دهید. البته فقط ظاهر و متریال را در نظر نگیرید ، بلکه کیفیت موادی که برای آن به کار برده می شود را نیز در نظر بگیرد ، تمام وزن مبل روی پایه ها می افتد پس به کیفیت و فرم آنها توجه‌کنید.

مبلمان کرج

در مورد کوسن ها نیز تصمیم بگیرید ایا قرار است مبل سفارشی جدید فقط چند کوسن تزیینی داشته باشد یا کوسن های بزرگ که نقش پشتی  دارند را انتخاب می کنید؟  تعداد کوسن ها، شکل کوسن ها و ابعاد آن را نیز می توانید در زمان سفارش تغییر دهید.

انتخاب روکش مبل در زمان سفارش مبلمان در کرج

هنگام انتخاب روکش مبل سفارشی، ابتدا باید  روشن کنید که در خانه کودک یا حیوان خانگی دارید یا خیر ؟ اگر در خانه کودک و حیوان خانگی دارید علاوه بر روکش باید در نوع مواد پرکننده نیز دقت بالایی داشته باشد تا دوام بالاتری داشته باشد و‌ زود فرونشست نکند. روکش باید مقاوم در برابر سایش و پارگی و ترجیحا قابل تعویض باشد ، یا پارچه های تیره رنگ را انتخاب کنید.  اگر در خانه کودک و حیوان خانگی ندارید ، دست شما برای انتخاب انواع پارچه و رنگ باز است .

اغلب اوقات فروشگاه های مبلمان تغییرات و سفارشات را در مواردی چون تعداد قطعات مبلمان ، رنگ پارچه روکش و الیاف پر کننده قبول می کنند و برای تغییر اسکلت و طراحی مدل جدید باید سراغ تولیدی های مبلمان بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *