دسته‌بندی نشده

خرید مبل با کیفیت در کرج | چرا نیلپر | رابو

کیفیت مبل نیلپر | مبلمان راحتی در کرج | فروشگاه رابو

خرید مبل با کیفیت در کرج: انتخاب مبل همیشه یک رویداد عالی برای کل خانواده است. همه به دنبال یک مبل زیبا، راحت و با دوام هستند.کارخانه های مبلمان مدرن طیف گسترده ای از مبل های مختلف را تولید می کنند که از نظر کیفیت، ساخت، طراحی، دسته بندی پارچه های مورد استفاده متفاوت است.

خرید مبل با کیفیت در کرج | چرا نیلپر | رابو

گاهی اوقات انتخاب ان بسیار دشوار است. برای اینکه بفهمید کدام مبل را بهتر انتخاب کنید، که تا حد امکان نیازهای شما را برآورده می کند، و برای جلوگیری از اشتباهات، اول از همه، باید هدف آن را به وضوح تصور کنید.

نکات مهم خرید مبل چیست؟‌‌

کارشناسان مبل نیلپر تمام راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

نحوه انتخاب مبل با کیفیت

برای هر خانه ای، دنج بودن، سازگاری با تمام وسایل داخلی مهم است .

به طور کلی، شما می خواهید فضای داخلی برای چندین دهه روی مد باشد و جذاب و شیک باقی بماند.

راز موفقیت انتخاب مبلمان در کیفیت طراحی و اجرای آنها نهفته است. با ارزیابی آنها از بیرون می توان چیزی را تشخیص داد.

به عنوان مثال، یک مبل خوب با پایه های بسیار سنگین است.

انتقال آن از مکانی به مکان دیگر دشوار است. این نشان می دهد که از یک قاب محکم،

مبلمان کرج

تشک مواد پرکننده مرغوب ساخته شده است. چنین محصولی برای مدت طولانی دوام  می اورد و شکل اصلی خود را حفظ می کند.

خرید مبل با کیفیت در کرج | چرا نیلپر | رابو

دومین نشانه کیفیت، خود پایه ها هستند.

توجه داشته باشید که پایه ها هرگز به سمت داخل اریب نیستند. آنها یا عمودی هستند یا به سمت بیرون اریب هستند، یعنی شبیه حروف V و A هستند. اتفاقاً همین امر در مورد صندلی ها نیز صدق می کند. محصول بی کیفیت دارای پایه های کوچکی است که به سمت داخل هدایت می شوند، آنها مانند یک مستطیل باریک به نظر می رسند یا اصلاً شکل گردی دارند. البته، شما می توانید آنها را تغییر دهید، اما این مدل کلی را بهبود نمی بخشد. اگر می توانید همه چیز را یکجا در مبل نیلپر بدست آورید، چرا آن را با تغییر بهبود ببخشید؟

مبل پایه دار بخریم یا بی پایه

جست‌وجوی پاسخ به این سوال که مبل پایه دار بخریم یا بدون آن از منظر عملی نیز ضروری است. بله، از بین بردن گرد و غبار زیر مبل پایه دار راحت تر است، زیرا برای جارو یا تی کشیدن مجبور نیستید آن را از جایی به مکان دیگر بکشید. به هر حال، مبل پایه دار، تاریخچه ای صد ساله دارد. اما فکر نکنید که چنین مدلی قدیمی به نظر می رسد. کلاسیک همیشه مد است. علاوه بر این، مدل های بسیاری از مبل های روی پایه مدرن وجود دارد. پیدا کردن چیزی که دوست دارید در برند مبل نیلپر آسان است.

نیلپر

پایه های مبلمان تکیه گاه آنهاست. به همین دلیل بسیار مهم است که آنها از مواد قوی ساخته شده باشند. آنها باید گسترده و عظیم باشند، نه تنها خود ساختار، بلکه کسانی که روی آن نشسته اند و گاهی اوقات بارهای اضافی را نیز تحمل کنند. برند نیلپر برای محصولات خود، از چندین گزینه استفاده می کند:

چوبی : مستطیلی، استوانه ای، مربع؛

فلز : شکل های مختلف.

در تولید این پایه ها از چوب های طبیعی  پرداخت شده با روغن های طبیعی یا فلز کروم اندود استفاده می شود.

پارچه‌ و متریال داخلی نیلپر

پارچه های روکش مبل بر اساس سبک سری مبلمان و فلسفه آن انتخاب می شوند. با این حال، هر یک از آنها را می توان با سایر موارد در فضای داخلی مطابقت داد. رنگ، بافت و ترکیب پارچه تنوع بالایی دارد. پارچه‌های باکیفیت چندین سال استفاده فعال را تحمل می کنند. آنها با تمام آزمایشات کنار می آیند، می توان آنها را بدون تلاش تمیز کرد. ما درک می کنیم که مبل بخشی از یک دکوراسیون است، به عنوان مثال، شما می توانید یک میز جلومبلی با ارتفاع مطلوب برای هر مدل خاص انتخاب کنید. یا مبل را با صندلی راحتی تکمیل کنید. تمام اجزای این سری با یکدیگر ترکیب شده اند و یک فضای داخلی را در یک سبک واحد ایجاد می کنند. می‌توانید تمام مبلمان دکوراسیون خود را از برند نیلپر به صورت ست خریداری کنید، با خرید ست مبلمان در  ترکیب و چیدمان مبلمان به زحمت نمی‌افتد.

در پایان

شما می توانید با تمرکز بر نیاز خود از برند مبل نیلپر، برندهای مختلف مبل را خریداری کنید. زیرا مدل هایی برای افراد مجرد، خانواده هایی با فرزندان کوچک و زوج های مسن در این برند طراحی شده است. هر یک از سری های ارائه شده ویژگی های خاص خود را دارد، زیرا برای گروه خاصی از افراد توسعه یافته است. با در نظر گرفتن نیاز آنها، شکل، عمق و ارتفاع مدل های مختلف مشخص می شود. به طور کلی، این یک علم کامل است. شما می توانید با در نظر گرفتن ابعاد خانه و نیازهای خود گزینه ای را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *