مبل پذیرایی, مبل راحتی

انواع مبل نیلپر | مبلمان راحتی در کرج | فروشگاه رابو

قیمت مبلمان راحتی کرج | مبلمان نیلپر | فروشگاه رابو

انواع مبل نیلپر: در کنار گرما و راحتی، مبل معمولاً یکی از عناصر ضروری اتاق نشیمن هر خانه است. خواه برای تماشای تلویزیون، پذیرایی از بازدیدکنندگان، استراحت پس از یک روز خسته کننده یا حتی دور هم جمع کردن خانواده استفاده شود، همیشه مکان دلپذیری است که مردم برای گفتگو روی آن می نشینند.

انواع مبل نیلپر | مبلمان راحتی در کرج | فروشگاه رابو

شاید در نگاه اول انتخاب یک مبل مناسب آسان به نظر برسد، اما تنها راحت بودن مبلمان کافی نیست. در هنگام انتخاب باید به تعدادی از عوامل مهم مانند فضا، پویایی خانه، گردش در محیط و نوع دکوراسیون توجه کرد.

کارشناسان فروش مبل نیلپر در شرکت رابو به شما کمک خواهند کرد که چگونه مبل خود را انتخاب کنید.

مدل و اندازه مبل

مدل ممکن است با توجه به فضایی که در آن قرار می گیرد متفاوت باشد. اگر اتاق کوچک است، بازوها و تکیه گاه های نازک این تصور را ایجاد می کند که مبلمان فضای زیادی را اشغال نمی کند. برای اتاق‌های بزرگ‌تر، قطعاتی با صندلی‌های پرتر و تکیه‌گاه بازوهای پهن انتخاب‌های خوبی هستند، زیرا بدون تداخل بصری با محیط، احساس راحتی را حفظ می‌کنند.

با توجه به متراژ باید تعداد افراد خانه و فضای موجود را در نظر گرفت. مبل های L شکل می توانند گزینه های خوبی باشند، زیرا جادارتر هستند و در گردش خون اختلال ایجاد نمی کنند، علاوه بر این که در تقسیم بندی اتاق ها مفید هستند. به خاطر داشته باشید که یک فضای گردشی تقریباً 70 سانتی متری در اطراف مبلمان داشته باشید، حتی زمانی که با صندلی یا مدل جمع شونده سروکار دارید، زیرا وقتی باز می شود کمی فضای بیشتری را اشغال می کند.

انواع مبل نیلپر | مبلمان راحتی در کرج | فروشگاه رابو

اگر اتاق کوچک است، ترجیح می‌دهید به کاناپه ها فکر کنید ، پاف ها و صندلی های راحتی نیز مناسب هستند، به شرطی که امکان چیدمان راحت فضا را فراهم کنند.

رنگ و لوازم جانبی مبل

برای استفاده بیشتر و حتی صرفه جویی، یک مبل ساده در رنگ های ملایم را می توان به راحتی با شال مبل و کوسن های رنگارنگ ترکیب کرد. مبلمان باکیفیت همانند مبل برند نیلپر، برای مدت طولانی دوام می‌آورد و اگر رنگ‌ها خنثی باشند، تغییر دکوراسیون به مرور زمان ارزان‌تر می‌شود. با این حال، می توان از شال مبل و کوسن قطعه برای جان بخشیدن به اتاق نیز استفاده کرد. در این صورت بهتر است رنگ و ان را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

سایه هایی مانند بژ، خاکستری و آبی سرمه ای در ترند هستند، اما مشکی، سفید و قهوه ای نیز به راحتی با کوسن ها و اکسسوری های رنگارنگ ترکیب می شوند. هیچ قانونی وجود ندارد که مشخص کند کدام مبل های با رنگ های قوی در محیط های روشن بهتر به نظر می رسند یا برعکس، اما مهم است که نور و رنگ های مکان را در نظر بگیرید تا خیلی تاریک نشود. اگر رنگ و ترکیب رنگی خاصی در مدل های مبل نیلپر در نظر تان است، می توانید با مراجعه به فروشگاه رابو در کرج آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید.

برای خانه هایی که کودکان و حیوانات خانگی دارند، مبل هایی با رنگ های تیره کاربردی تر و راحت تر تمیز می شوند. پارچه های مقاوم تر نیز دوام مبلمان را بدون از دست دادن جذابیت و عملکرد آن بهینه می کنند.

در پایان

فراموش نکنید که در زمان خرید مبل حداکثر ارتفاع و عرض درب ها را در خانه، آسانسور، ساختمان اندازه گیری کنید. اگر در روز تحویل مبلمان از ورودی عبور نکند، دقت در انتخاب مدل فایده ای ندارد.

در نهایت، هنگام انتخاب مبل ایده آل برای خانه خود، به یاد داشته باشید که ظاهر همیشه مترادف با راحتی نیست. بنابراین آن را امتحان کنید. بنشینید تا بررسی کنید که آیا راحت است یا خیر، آیا دقیقاً مطابق میل شماست و فقط زمانی آن را به خانه ببرید که مطمئن شوید کدام یک را انتخاب کرده اید.

در زمان مراجعه به فروشگاه رابو، کارشناسان این فروشگاه تمام راهنمایی های لازم را به شما در انتخاب مبل نیلپر می‌دهند.

این فروشگاه تمام تنوع مبلی برند نیلپر را دارد و تمام تعهدات کارخانه را در فروش محصولات تضمین می کند، مزیت دیگر خرید از این فروشگاه خرید مبلمان به قیمت شرکتی برند نیلپر است. این فروشگاه مستقیم با کارخانه در تماس است و در صورت نیاز به سفارش محصول، آن را به کا خانه اطلاع می دهد و مبل سفارشی شما در کمترین زمان به شما تحویل داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *