دسته‌بندی نشده

انواع مبلمان نیلپر در کرج | بهترین مبلمان راحتی | رابو

بهترین مبلمان در کرج | محصولات نیلپر | فروشگاه رابو

انواع مبلمان نیلپر در کرج: هنگام خرید مبل، باید ابعاد و طراحی مبل را که باید تا حد امکان هماهنگ با فضای داخلی اطراف و همچنین پارامترهای عملیاتی طرح، مطابقت داشته باشد، ارزیابی کنید.

انواع مبلمان نیلپر در کرج | بهترین مبلمان راحتی | رابو

با فکر کردن به اینکه کدام مبل برای استراحت بهتر است، نرم یا سفت، ناخودآگاه به راحتی آن توجه می کنیم. هر کدام از ما معیارهای خود را برای راحتی داریم، اما در نهایت، همه ویژگی ها به تعیین سفتی مناسب پرکننده ختم می شود. بیایید سعی کنیم نحوه انتخاب سفتی بهینه مبل را دریابیم.

مبل نرم یا سخت؟ به چه چیزی بستگی دارد؟

یک پرکننده که خاصیت ارتجاعی و سفتی خاصی دارد به عنوان پایه هر مبل (نرم یا سخت) عمل می کند. صندلی ها، تخت ها، پشتی ها، بالش ها و دسته های مبل ها با پرکننده پر شده اند. پرکننده ها انواع مختلفی دارند که شامل مواد نرم و سخت می شود. استفاده از انواع پرکننده به شما این امکان را می دهد که مبل هایی با سفتی متفاوت ارائه دهید.

مبلمان نیلپر

قبل از انتخاب مبل توصیه می کنیم از فروشگاه مبلمان نیلپر دیدن کنید و پرکننده مبل را برای سفتی امتحان کنید.

انتخاب نوع مبل

قبل از اینکه تصمیم بگیرید  کدام مبل را انتخاب کنید، باید در مورد گزینه های اصلی تصمیم بگیرید:

کاناپخ رایج ترین گزینه برای اتاق نشیمن که می توان آن را در مرکز اتاق یا نزدیک دیوار قرار داد. یک مبل با اندازه استاندارد است که می تواند به راحتی 3 نفر را در خود جای دهد. مدل های غیر تاشو معمولاً ابعاد جمع و جور دارند، بنابراین برای اتاق های کوچک مناسب هستند. اگر به نحوه انتخاب مبل برای خواب فکر می کنید، می توانید یک مدل مستقیم با مکانیزم تبدیل مناسب را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که طول تخت باید 50 سانتی متر بیشتر از قد شما باشد.

انواع مبلمان نیلپر در کرج | بهترین مبلمان راحتی | رابو

مبل گوشه ای: اگر به مبل های گوشه ای علاقه مند هستید. این مجموعه شامل مدل های چپ و راست است که می تواند 4 نفر یا بیشتر را در خود جای دهد.

هنگام بررسی نحوه انتخاب یک مبل خوب، باید به مدل های مدولار نیز توجه کنید. این یک طراح واقعی است که با جابجایی راحت کاناپه می توان آن را به مبل مستقیم یا گوشه ای تبدیل کرد.

مبل های نیم دایره ای مدل های انحصاری هستند که در اتاق های بزرگ که به سبک مدرن یا کلاسیک تزئین شده اند، این مبل ها عالی به نظر می رسند. نکته مهم این است چنین مبلمان به ندرت تاشو می شود.

معیارهای انتخاب مبل

تیم فروش مبل نیلپ چندین معیار مهم را که در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب مبل برای اتاق نشیمن باید در نظر بگیرید را برای شما شرح خواهند داد.

ابعاد به طور مستقیم بر امکان انتخاب یک یا مدل دیگر برای یک اتاق خاص تأثیر می گذارد. ابتدا به این فکر کنید که مبل کجا قرار می گیرد. کارشناسان مبل نیلپر توصیه می کنند منطقه تخمین زده شده را با گچ روی زمین علامت گذاری کنید و ببینید چقدر فضا را اشغال می کند. از نظر ارگونومی، برای حرکت آزادانه در اتاق، فاصله بین مبل و دیوار باید حداقل 40 سانتی متر و بین مبل و صندلی 30 سانتی متر باشد.

 مبل راحتی نیلپر

قبل از انتخاب مبل راحتی، تصمیم بگیرید که آیا به یک مدل نرم یا سخت نیاز دارید. اگر نگران کمردرد هستید یا قصد خرید مبل راحتی برای خواب روزانه دارید، باید گزینه ای ارتوپدی انتخاب کنید. اگر مبل برای تماشای فیلم و لم دادن خریداری می شود، بهتر است به مدل های نرم، کم عمق و عمیق که نشستن روی آن راحت است، توجه کنید.

هنگام انتخاب مبل برای دفتر یا خانه، نه تنها به اندازه، عملکرد و طراحی آن توجه کنید. پارامترهایی مانند مواد قاب، اثاثه یا لوازم داخلی و پرکننده مستقیماً بر امکان استفاده طولانی مدت از مبلمان تأثیر می گذارد.

اسکلت مبل

اسکلت پایه ای است که پرکننده و اثاثه یا لوازم داخلی به آن وصل می شوند. کارشناسان نیلپر،  مبلی را با اسکلت چوب طبیعی یا استیل را پیشنهاد می‌دهند. این متریال‌ها برای ساخت مبل های باکیفیت برند نیلپر استفاده می شود.

اگر تصمیم دارید یک مبل نرم را انتخاب کنید ، باید به پرکننده مبل توجه کنید. فوم یک ماده مقرون به صرفه است که ضخامت آن روی صندلی معمولاً تا 14 سانتی متر و روی دسته ها  تا 4 سانتی متر است. چنین مبل نرم و راحت خواهد بود ، اما مواد به خوبی شکل خود را حفظ نمی کند ، فشرده می شود. با وزن سنگین، عمر مفید کوتاهی تا 4-5 سال دارد.

لاتکس ماده ای است که با منحنی های بدن سازگار می شود و به دلیل خاصیت ارتجاعی به راحتی به حالت اولیه خود باز می گردد. برای تولید مبلمان ارتوپدی استفاده می شود.

Struttofiber یک ماده قوی، الاستیک و مقاوم در برابر سایش است که از الیاف فشرده طبیعی و مصنوعی ساخته شده است. پشتیبانی خوبی از بدن دارد و سطح بالایی از راحتی فراهم می کند.

فوم پلی اورتان نیز قیمت پایینی دارد اما برخلاف فوم ماندگاری بیشتری دارد. ماده همگن چگالی بالایی دارد، پس از بارگذاری به سرعت شکل خود را بازیابی می کند.

در نهایت نوبت به انتخاب روکش می‌‌رسد، فروشگاه مبل نیلپر به شما اجازه می‌دهد که روکش مبل را در رنگ و متریال مد نظر خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *