دسته‌بندی نشده

کیفیت و متریال مبل نیلپر | مبلمان کرج | رابو

انواع مبلمان راحتی نیلپر | بهترین برند مبل | فروشگاه رابو

کیفیت و متریال مبل نیلپر: مبل عنصر اصلی خانه شماست، انتخاب مبل راحتی که نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند و در عین حال زندگی روزمره را در خانه ارتقا دهد ، تصمیمی است که نیاز به توجه بسیار دارد. بهتر است روی مبل‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که سال‌ها بدون نیاز به تعمیر و فرسودگی دوام بیاورند تا اینکه تصمیمی عجولانه بگیرید که نه از نظر کیفیت و نه از نظر زیبایی شناختی شما را کاملا راضی نمی‌کند .ما متخصص مبلمان نیلپر هستیم . در اين مقاله ما نکات و دستورالعمل‌های تخصصی را گردآوری کرده‌ایم تا انتخاب مبل را برای شما بسیار آسان‌تر کنیم.

کیفیت و متریال مبل نیلپر | مبلمان کرج | رابو

چه شکل و اندازه مبل باید بگیرم؟ در اینجا شما باید به پیکربندی فضا و نیازهای روزانه خود فکر کنید و همچنین از پیشنهادات مختلفی که در دسترس شماست الهام بگیرید تا کاری بیشتر در جلوه زیبایی شناسی اتاق نشیمن خود انجام دهید. به عنوان مثال،

مبل گوشه ای برای فضاهای با پلان باز و اتاق های نشیمن جادارتر ایده آل است زیرا نیاز به جداسازی آن از اتاق غذاخوری، دفتر یا اتاق نشیمن وجود دارد. مبل دو طرفه گوشه ای برای هر فضایی همیشه مفید است و زمانی که فضای شما محدود است کار را برای شما آسان می کند،

در حالی که یک مبل چند قطعه به راحتی با همه فضاها سازگار است و الزامات مدرن برای عملکرد، زیبایی مدرن و راحتی را برآورده می کند.

مجموعه مبلمان نیلپر یک پیشنهاد کامل برای خانه شما ارائه می دهد که شامل گزینه هایی از مبل های گوشه ای، آل،  مدولار و … است. ما شرکتی هستیم که به نیازهای شما اختصاص داده شده است . از لحظه ای که ما در حال تولید مبلمان هستیم ، همه چیز را می توان به دلخواه تغییر داد. بسیاری از امکانات را کشف کنید و ابعاد مبل خود را با توجه به ایده های چیدمان خود و اندازه اتاق نشیمن خود انتخاب کنید .

مبلمان نیلپر

 کیفیت و متریال مبل

یکی از مواردی که باید روی آن تمرکز کرد، مواد و کیفیت ساخت است. استفاده از چوب های خوب و اصیل به ساخت سازه های محکم و بادوام کمک می کند که سالیان دراز برای شما دوام می آورد.

کیفیت و متریال مبل نیلپر | مبلمان کرج | رابو

تمامی مبلمان برند نیلپر با کیفیت بالا هستند که از چوب، پارچه ها و مواد درجه یک ساخته شده اند که بر اساس سخت ترین معیارها انتخاب شده اند. ما از چوب راش طبیعی با کیفیت A استفاده می کنیم که یکی از محکم ترین و سنگین ترین مواد طبیعی است

که دوام بالای قاب را تضمین می کند و تضمین می کند که مبلمان را برای یک عمر همراه خود داشته باشید .

ما بهترین تسمه های الاستیک را در داخل صندلی قرار می دهیم تا استحکام و در نتیجه دوام را بیشتر تقویت کنیم.

هر یک از مبلمان برند نیلپر در طول زمان با همان تازگی و طراوت زمانی که آن را خریده اید، دوام می آورد.

به همین دلیل است که مبلمان نیلپر در بازار مبلمان ما به دلیل دوام و ماندگاری خود مشهور است.

انتخاب بافت و رنگ پارچه

یکی از رایج ترین معضلات انتخاب رنگ تیره یا روشن است. قانون کلی این است که رنگ‌های روشن راحت‌تر لکه‌دار می‌شوند در حالی که رنگ‌های تیره ماندگاری بیشتری دارند. یک بار دیگر به نیازهای خود گوش دهید، اگر بچه دارید،

حیوانات خانگی دارید یا روی مبل مهمانی‌های زیادی برگزار می کنید، پس باید بدانید که رنگ های تیره ، لکه ها  را بهتر پنهان می کنند. همچنین، اگر به دکوراسیون ساده علاقه دارید، رنگ های خاکی و روشن مانند سفید یا بژ به راحتی با اکثر طرح های رنگی مطابقت دارند.

اگر کمی جسورتر هستید، می توانید رنگ پارچه ای را انتخاب کنید که با پرده ها و دیوارها هماهنگ می‌شود.

در مجموعه مبلمان نیلپر ما می توانیم هر نیاز شما را برآورده کنیم! به همین دلیل است که ما به شما امکان انتخاب رنگ و بافت پارچه برای هر یک از مبل ها را می دهیم!  برای  تمیزی آسان آن، می توانید مبل راحتی با روکش قابل جابجایی و شستشو با تناسب کامل انتخاب کنید تا بدون نگرانی از آن لذت ببرید !

قیمت مبل

بدیهی است که مقداری که می توانید بپردازید انتخاب شما را تعیین می کند،

اما باید مراقب مبل های ارزان باشید. معمولا یک مبل ارزان کیفیت ساخت پایین تری را با هم ترکیب می کند  دوام کوتاه‌تری دارد. بنابراین ظاهراً ممکن است هزینه آنی کم به نظر برسد.

با خرید مبلمان نیلپر، ساخت و ساز باکیفیت، استحکام بالا، و متریال های مرغوب عالی را با قیمت مناسب دریافت می کنید که برای تمام عمر طراحی شده است .

علاوه بر این، ما با ارائه 15 سال ضمانت نامه کتبی ، طولانی ترین در بازار، سرمایه گذاری شما را در یک قطعه مبلمان با کیفیت بالا تضمین می کنیم . چون وقتی می گوییم اثاثیه ما یک عمر ماندگار است، واقعاً منظورمان این است!

نمایندگی نیلپر کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *