دسته‌بندی نشده

انواع ست ناهارخوری نیلپر | نمایندگی نیلپر کرج | رابو

انواع ست ناهارخوری نیلپر | نمایندگی نیلپر کرج | رابو

انواع ست ناهارخوری نیلپر: ست میز ناهارخوری این قابلیت را دارد که به زیبایی خانه شما بعد جدیدی ببخشد، این مسئله برای افرادیکه به دکوراسیون موجود در منزل خود بسیار اهمیت می دهند خیلی مهم است، حتی راحتی افراد در هنگام صرف وعده های غذایی در شبانه روز هم در این میان بسیار اهمیت دارد. البته باید این مسئله را در نظر داشت که وجود ست ناهارخوری در هر خانه ای به میزان فضای موجود در ان خانه بستگی دارد. ما در این مقاله به انواع ست ناهارخوری نیلپر در نمایندگی کرج این مجموعه خواهیم پرداخت

انواع ست ناهارخوری نیلپر | نمایندگی نیلپر کرج | رابو

ممکن است انتخاب از بین ست های مختلف ناهارخوری برای شما چندان آسان به نظر نرسد. به این خاطر که هر ست ناهارخوری از حیث شکل ظاهری، و همینطور اندازه بسیار متنوع ارائه می شود، اما ما سعی می کنیم که بهترین ست های ناهارخوری را به همراه درج مزایای آن ها به شما معرفی کنیم.

میز ناهارخوری مریان

این مدل از میزهای ناهارخوری از دیزاین وهمچنین طراحی بسیار دلربا و زیبایی برخوردار هستند. صفحه ای هم که وظیفه تولید این میزها بر عهده دارند از جنس MDF هستند. معمولا میزهای ناهارخوری مریان در مدل هایی نظیر چهار، شش و یا هشت نفره عرضه می شوند. پایه این محصول از چوب های راش است که از کاورهای رنگی کالیته چوب و همچنین رنگ های پوششی بهره مند شده است.

آران

آران هم یکی دیگر از مدل های ست ناهارخوری مجموعه نیلپر به حساب می آید که در سبک طراحی خود بسیار زیبا جلوه می کند. باید عنوان کرد که این محصول در مدل های چهار و همینطور شش نفره مستطیلی عرضه می شود. تشک موجود در پشتی  صندلی های ناهارخوری آران از جنس فوم گرم است. پایه های ست ناهارخوری آران نیز همچون مریان از چوب هایی به اسم راش ساخته شده اند

میز و صندلی ناهارخوری دایان

مدل دایان هم به عنوان یکی از پرطرفدارترین ست های ناهارخوری نیلپر شناخته می شود. هم میز و هم صندلی ناهارخوری دایان از طراحی بسیار خوبی بهره مند شده اند و ما می توانیم این محصول را در مدل های هشت نفره از نمایندگی نیلپر در کرج سفارش دهیم.

اوپرت

صندلی های ناهارخوری اوپرت هم در حال حاضر توانسته محبوبیت زیادی داشته باشد و این مسئله از میزان اقبالی که مراجعه کنندگان به نمایندگی نیلپر دارند کاملا مشخص است.

میز و صندلی ناهارخوری سلطنتی

ست های ناهارخوری سلطنتی هم جزو پرطرفدارترین ها به حساب می آید.

این محصول از چوب بسیار مرغوب و همینطور پارچه بسیار باکیفیتی ساخته شده است.

و باید اذعان کرد که نقوش موجود در بدنه این محصول نیز بسیار نفیس و جذاب به نظر می رسد.

میزهای ناهارخوری سلطنتی عموما در خانه های لوکس و پرجلال در مجاورت با

مبل های سلطنتی جای می گیرد. در حال حاضر هم بر مقاومت و پایایی این مدل از ست

خرید مبل و ست ناهار خوری | پارچه رومبلی | نیلپر

هایناهارخوری اضافه شده است، زیرا چوبی که در تولید این محصول به کار می رود از جنس چوب گردو است

و به همین خاطر این نوع از ست های ناهارخوری از عمری بسیار طولانی برخوردارند.

ارتفاع صندلی های میز ناهارخوری هم اغلب زیاد است و همچون صندلی های مدرن نیست.

پشتی صندلی هایاین ست ناهارخوری هم بسیار بلند و صاف بوده و اکثرا تاج موجود

در آن ها نیز مملو از حکاکی های ماهرانه و پرظرافت است.

رنگ های مناسب برای ست ناهارخوری سلطنتی

رنگ هایی که می توان از آن ها در ست های ناهارخوری سلطنتی بهره برد عموما شامل سفید، طلایی و نقره ای می شود. در هر صورت رنگی که برای مبلمان و همچنین تجهیزات و وسایل منزل برگزیده می شود باید با هم همچوشانی داشته باشد. رنگ موجود در پارچه صندلی ها هم عموما باید رنگ چوب و بدنه همخوانی داشته باشد.

ست اسپرت

طراحی میز و صندلی ناهارخوری اسپرت درست بالعکس میز و صندلی ناهارخوری سلطنتی ساده و کمینه گرا صورت می گیرد. این محصول از هیچ حکاکی و نقش و نگاری در طراحی خود سود نجسته است. این امکان وجود دارد که در تولید ست های ناهارخوری اسپرت از متریال نازل و بی کیفیت نیز استفاده شود ولی ما باید پیش از خرید نسبت به آن اطلاع حاصل کنیم. اما لازم نیست در هنگام خرید از نمایندگی نیلپر در کرج بد به دل خود راه دهید، زیرا ما در طی تمام این سال ها با ارائه بهترین کیفیت برای خودمان سرمایه معنوی عظیمی دست و پا کرده ایم و به کاربران این اطمینان را می دهیم که بهترین خودمان را برایشان عرضه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *