دسته‌بندی نشده

مبل خانگی جدید | سرویس خواب با کیفیت | رابو

مبل خانگی جدید | سرویس خواب با کیفیت | رابو

مبل خانگی جدید: مبلمان خانگی نیلپر با بهره برداری از مدرن ترین تکنولوژی روز دیزاین و در بازار عرضه شده است. در واقع ساخت و عرضه این مبل ها به مشتری با توجه به نیازهای وی انجام می شود.

مبل خانگی جدید | سرویس خواب با کیفیت | رابو

در این راه سعی شده تا مبلمان خانگی جدید نیلپر در حوزه طراحی صنعتی، پارچه، چرم و…

بر مبنای آن چیزی که برای مشتریان مناسب تر است پیش برود. کنترل سطحی کیفی مبل های

تولید شده در مجموعه نیلپر با ساز و کارهای عموما به روزی که در دنیا شناخته شده است صورت می گیرد.

انواع مبل های خانگی جدید

مبل های خانگی بسیار متنوع هستند و در طرح و رنگ های گوناگونی به کاربران ارائه می شوند. شما بهتر است این نکته را بدانید که هر مبل استاندارد مخصوص به خودش را دارد و بدین گونه ساخته می شود. حال ما در این بخش تمایل داریم تا به شما از انواع مبل های خانگی جدید بگوییم و آن ها را معرفی کنیم.

کاناپه

کاناپه به عنوان یکی از مبل های راحتی شناخته می شود. اغلب کاناپه ها در قالب ست های مبلمان راحتی در کرج به حساب می آیند ولی شما می توانید ان ها را به صورت مجزا و تکی خریداری کنید و در جایی که به نظرتان مناسب می رسد از آن ها بهره برداری داشته باشید. البته این کاناپه به عنوان یک مبل خانگی جدید در قالب دو یا سه نفره هم موجود است و در این زمینه محدودیت آنچنانی وجود ندارد. این گونه از مبل ها می توانند به شما در دیزاین خانه تان کمک کنند و باتوجه به زیبایی ای که دارند جلای خاصی به فضای داخلی منازل شما ببخشند.قیمت سرویس خواب نیلپر | مبل راحتی کرج | رابو

مبل لاوست

در میان گونه های مختلف مبل های خانگی جدید، هستند مبل هایی که در قالب 2 نفره تولید می شوند و فضای آنچنان زیادی را نیز به خود اختصاص نمی دهند. اشخاصی که از اینگونه مبل ها در خانه های خود سود می برند فاصله زیادی با شخص کناری شان که او هم از این مبل استفاده می کند ندارند. در حقیقت لاوست همانطور که از اسمش هویداست مختص زوج های جوان به حساب می آید.

مبل های خانگی تخت خواب شو

ما در دورانی زیست می کنیم که فضای خانه ها در آن نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است

و این طبیعی است که جای آنچنانی ای برای قرار گرفتن مبل ها در فضای کوچک آپارتمانی وجود

نداشته باشد. به همین خاطر ساکنین آپارتمان های کوچک سعی می کنند تا به خرید لوازم های

چندکاره مبادرت بورزند. یکی از این وسیله ها مبل های تخت خواب شو است که هم افراد می توانند

به عنوان مبل راحتی از آن سود ببرند و هم در مواقع لزوم همچون تخت برروی آن استراحت کنند. این

مسئله سبب می شود تا صرفه جویی خوبی در خرید لوازم خانگی صورت بگیرد.

مبل خانگی L شکل

مبل های ال شکل در حال حاضر طرفداران زیادی دارند. به خاطر اینکه می توانند در محیط های کوچک جای گیر شوند و خود را با هر سلیقه ای همسو کنند. با بهره برداری از مبل های خانگی ال شکل شما می توانید فضاهای به اصطلاح بی استفاده در محیط خانه را پر کنید. این خصوصیات خود را در منازل کوچک تر بهتر نشان می دهند. ما به شما توصیه می کنیم که اینگونه از مبل ها را در اتاق نشیمن جاگیر کنید چون قرارگیری آن ها در گوشه دنج اتاق فضای خوب و آرامشبخشی را به ارمغان می آورد.

مبل های خانگی ایتالیایی

از دیرباز ایتالیا به عنوان یکی از مطرح ترین کشورها در تولید مبل های خانگی و راحتی شناخته می شده است. مدل های مبلی هم که این کشور تولید و در بازار جهانی عرضه می کند نیز زبانزد خاص و عام بوده است. طراحی و دیزاین مبل های ایتالیایی به شکلی است که بیشتر در قالب مبل های راحتی و خانگی جای می گیرد و مدل های استیل و کلاسیک کمتر موردتوجه واقع می شوند. در واقع مبل های  ایتالیایی از نظر قیمت بسیار مناسب به نظر می رسند و طرفداران زیادی را نیز به سمت خویش جلب کرده اند.

برای مبل های راحتی عموما از پارچه مخمل استفاده می کنند. البته این مسئله را نیز باید ذکر کرد که سلیقه کاربران در انتخاب پارچه مبل خانگی (راحتی) نیز بسیار اهمیت دارد. نیلپر به عنوان برترین ارائه دهنده مبلمان نیلپر در کرج به سلیقه شما در خرید مبل احترام می گذارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *