دسته‌بندی نشده

انتخاب مبل بر اساس محیط | انواع مبل راحتی | رابو

نیلپر در کرج | فروشگاه مبلمان راحتی | فروشگاه رابو

انتخاب مبل بر اساس محیط: انتخاب مبلمان از سخت ترین کارها در زمان مجهز کردن خانه است. در این مطلب تیم فروش مبلمان برند نیلپر نکات کلیدی را به شما ارائه می دهند تا شما را در خرید مبل جدیدی که متناسب با نیاز شما باشد راهنمایی کنند و از مشکل انتخاب اشتباه و نامطمئن خلاص شوید.

انتخاب مبل بر اساس محیط | انواع مبل راحتی | رابو

فضایی که مبل در آن قرار خواهد گرفت

این اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید، زیرا بسته به فضایی که دارید، ابعاد، محل قرارگیری و شکل مبل را مشخص خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر اتاق کوچک است، باید مبل  سه نفره یا دو نفره را انتخاب کنید . اگر مکان بزرگ است، مبل چند نفره مناسب تر است. پس از انتخاب شکل، باید ابعاد مناسب را تعیین کنید تا بتوانید آزادانه در اتاق نشیمن حرکت کنید و از فضای خانه خود لذت ببرید.

رنگ و پارچه مناسب

انتخاب پارچه و رنگ مناسب بخش مهمی از خرید مبل جدید است زیرا ظاهر نهایی اتاق نشیمن را ایجاد می کند.

از آنجایی که دائماً آن را خواهید دید، توصیه می شود چیزی را انتخاب کنید که با بقیه دکورها مطابقت داشته مانند فرش، پرده، مبلمان و غیره تناسب داشته باشد.

نمایندگی نیلپر کرج

در مورد نوع پارچه، واقعاً بستگی به داشتن حیوان خانگی یا بچه دارد. به عنوان مثال، اگر در خانه کودک یا حیوان خانگی دارید، خوب است که به سراغ پارچه ای بروید که به راحتی تمیز شود.

انتخاب مبل بر اساس محیط | انواع مبل راحتی | رابو

چرم طبیعی در این مورد راه حل خوبی است، اما باید در نظر داشته باشید که در ماه های تابستان استفاده از آن آزار دهنده است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا ترک نخورد.

از طرفی طیف رنگی وسیعی دارد، زیست محیطی و تنفس پذیر است، از طرف دیگر نگهداری از پارچه های نساجی دشوارتر است، اما در تمام فصول راحت و ارزان تر است. رایج ترین معضل مربوط به انتخاب رنگ های روشن یا تیره است.

پاسخ های کلاسیک این است که رنگ های روشن بیشتر کثیف می شوند و رنگ های تیره ماندگاری بیشتری دارند.

حقیقت این است که شما باید تنها بر اساس نیازها و ترجیحات خود و آنچه می خواهید در هنگام استراحت در اتاق نشیمن احساس کنید هدایت شوید.

در برند نیلپر می توانید مدل مبل مورد نظرتان را در رنگ و پارچه مورد علاقه تان سفارش دهید تا مدلی مورد علاقه شما کاملا متناسب با نیاز و دکوراسیون شما باشد.

بررسی مواد و کیفیت مبل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مبل مبلمانی است که زود به زود تعویض نمی شود، بنابراین باید مراقب مواد اولیه آن باشید.

بادوام ترین جنس بدنه، چوب راش است.

جنس صندلی ها به همان اندازه مهم است، زیرا آنها باید راحتی و دوام را فراهم کنند.

اگر مواد استفاده شده در نشیمنگاه از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، به مرور زمان فرورفتگی ها و برجستگی ها ظاهر می شود.

مبلمان نیلپر

برند نیلپر از متریال درجه یک  برای ساخت مبلمان خود استفاده می کنند.

مبل های این برند در قسمت نشیمنگاه ، پشتی و دسته فرونشست ندارند و چهارچوب و پایه های آن نیز تا سالیان سال بدون نیاز به تعمیر دوام می‌آورد.

سبک خانه

هنگام انتخاب مبل، دکوراسیونی که می خواهید به اتاق بدهید را تعیین کنید که مبل چه نقشی در آن خواهد داشت آیا یک عنصر مکمل یا اصلی است.

اولین توصیه ای که به شما می کنیم این است که از رنگ های پر زرق و برق و روند مبلمان بیش از حد مدرن خودداری کنید. مبل حداقل ده سال در خانه شما خواهد بود، به این معنی که روندهای کنونی تا چند سال دیگر محبوب نیستند،

بنابراین ظاهری را انتخاب کنید که به سرعت شما را خسته نکند و پس از مدتی دمده نشود. کاربردی ترین توصیه خرید مبل تک رنگ و استفاده از کوسن ‌هایی با رنگ هماهنگ است.

با این راهکار همیشه با مد به روز خواهید بود. فراموش نکنید که مبلمان را باید با سبک سایر عناصر اتاق مانند پرده و فرش هماهنگ کنید.

راحتی

خیلی وقت ها افراد مبل را فقط بر اساس ظاهر انتخاب می کنند و راحتی را فراموش می کنند، پس خوب است مدل های مختلف مبل را امتحان کنید و مشخص کنید کدام یک برای شما و خانواده تان راحت تر است.

بنشینید و سعی کنید بفهمید که کدام یک  برای شما راحت تر است. مبل‌های برند نیلپر در هر سبک و مدلی که تولید شوند به گونه ای طراحی شده اند که احساس راحتی کامل روی آنها داشته باشید.

با این حال در زمان خرید مبل برند نیلپر روی آن بنشینید و متناسب با قد و سبک نشستن خود راحتی آن را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *